Op de factuur van uw energieleverancier worden ook de kosten van de netbeheerder berekent. Ondernemers letten hier nagenoeg niet op vanwege de ondoorzichtigheid van de jaarafrekening en betalen gewoon de rekening. Regelmatig constateer ik een hogere aansluitwaarde dan daadwerkelijk nodig is, waardoor er aan de netbeheerder onnodig teveel betaald wordt.
Soms blijkt dat er ten onrechte te veel berekend is voor transportkosten, waardoor terugvordering van het verleden tot de mogelijkheden behoort.
Fouten met betrekking tot energiebelasting of teveel berekend verbruik komen ook regelmatig voor.
Met de energiemaatschappijen regel ik eventuele correcties.
Indien u een klacht heeft, dan u kunt u vanzelfsprekend contact met mij
opnemen per telefoon, e-mail of via het contactformulier.
U krijgt zo spoedig mogelijk een reactie, uiterlijk binnen drie werkdagen.
Voor formele klachten over mijn dienstverlening verwijs ik u naar artikel 13
van de Algemene voorwaarden.